Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Δευτέρα, 17 Σεπτεμβρίου 2012

ΓΛΑΣΤΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΑΧΡΗΣΤΑ ΥΛΙΚΑ....


Ενα πλαστικο κουτι απο γιαούρτι ΄και ενα μπατζακι απο παιδικο τζιν ειναι η φορεσια αυτης της μικρης γλαστρουλας που φιλοξενει ενα μικρο κλαρακι βασιλικου.Στολισμενο με μερικες κορδελιτσες και χρωματιστα κουμπάκια.Εχω κανει αλλο ενα με πλεκτή διακοσμηση αλλα δυστυχως δεν μπορω να το ανεβασω αυτην την στιγμη.Ειναι μια απο τις τελευταιες μου κατασκευες αν και λιγο απλή αλλά ειναι αρκετα ομορφη για δωρακι δεν νομίζετε?

Δεν υπάρχουν σχόλια: